본문 바로가기
노래

Barbara Streisand (Barbara Jone Streisand) Woman in Love( 바버라 스트라이샌드) : 사랑에 빠진 여인

by 무지개색 빨주노초파남보 2024. 10. 13.
반응형

Woman in Love : 사랑에 빠진 여인

 

어떠한 역경에도 헤어지지 않겠다는 다짐과

사랑에 대한 영원한 헌신적 사랑의 뜻을 담고 있다

 

https://www.youtube.com/watch?v=P-m8xiPuOIs&pp=ygUV7Jqw66i87J2465-s67iM64W4656Y

 

 

Life is a moment in space

인생은 우주 안에서 한 순간과도 같은 것

 

When the dream is gone

꿈이 사라져 버리면

 

it's a  lonelier place

너무 외로운 곳이죠

 

I kiss the morning goodbye

아침에 이별의 키스를 하고 나서도

 

But down inside

그러나 마음속 깊은 곳에서

 

you know we never know why

마음속에서 상심이 밀려드는 이유를

우린 알 수 없어요

 

The road is narrow and long

인생의 길은 좁고도 길어요

 

When eyes meet eyes

우리의 눈길이 마주치고 

 

and the feeling is strong

사랑의 감정이 점점 커져가면

 

I turn away from the wall

난 벽에서 기대였던 몸을 돌려요

 

I stumble and fall

내가 비틀거리고 넘어져도

 

But i give you it all

내 모든 사랑은 당신께 드릴 거예요

 

I am a woman in love

나는 사랑에 빠진 여인이에요

 

And I'd do anything 

to get you into my world

당신을 내 세계로 들어오게 하려면

무엇이든 다 할 거예요

 

And hold you within

마음속에 당신을 간직할 수 있다면

 

It's a right I defend over and over again

그건 언제까지라도 꼭 지켜갈 일이예요

 

What do I do

내가 어떻게 해야 하나요?

 

With you eternally mine

당신은 나의 영원한 연인

 

in love there is no measure of  time

우리의 사랑은 영원할 거예요

 

We planned it all at the start

처음부터 그렇게 정해져 있었던 거예요

 

You and I live in each other's heart

당신과 나 서로 가슴속에 살아가도록

 

We may be oceans away

끝없는 바다가 우리를 갈라 놓아도

 

you feel my love 

당신은 나의 사랑을 느끼고 

 

I hear what you say

나는 당신의 목소리를 들을 거예요

 

No truth is ever a lie

진실은 절대 거짓일 수 없어요

 

I stumble and fall

내가 비틀거리고 넘어져도

 

But I give you it all

내 모든 사랑을 당신께 드릴께요

 

I am a womam in love

나는 사랑에 빠진 여인이예요

 

And I'd do anything 

to get you into my world

당신을 내 세계로 들어오게 하려면

무엇이든 다 할 거예요

 

And hold you within

마음속에 당신을 간직할 수 있다면

 

It's a right I defend over and over again

그건 언제까지라도 꼭 지켜갈 일이예요

 

What do I do?

내가 어떻게 해야 하나요?

 

I am a womam in love

나는 사랑에 빠진 여인이예요

 

And I'm talking to you

당신에게 말하겠어요

 

You know I know how you feel

그리고 당신이 어떻게 느끼는지 알고 있어요

 

What a womam can do

내가 어떻게 해야 하나요?

 

It's a right I defend over and over again

그건 언제까지라도 꼭 지켜갈 일이예요

 

I am a womam in love

나는 사랑에 빠진 여인이예요

 

And I'd do anything 

to get you into my world

당신을 내 세계로 들어오게 하려면

무엇이든 다 할 거예요

 

And hold you within

마음속에 당신을 간직할 수 있다면

 

It's a right I defend over and over again

그건 언제까지라도 꼭 지켜갈 일이예요

 

반응형